У 1511 Дюрер повернувся до поглибленого вивчення друкованої графіки. Взаємодія між його картинами і графікою в цей час, а також досвід, отриманий Дюрером під час його другої італійського подорожі, є очевидні у великомасштабних ксилографіях, таких як «Свята Трійця» і аркуші з «Життя Богородиці». Примітно, що Дюрер зайнявся створенням серії гравюр на дереві, таких як «Малі Страсті» і «Великі Страсті», а також «Життя Пресвятої Діви», які Дюрер опублікував в 1511 році у книжковому форматі з поезією бенедиктинського ченця Бенедикта Хелідонія та новою редакцією «Апокаліпсиса». Загалом він створив майже 90 ксилографій, деякі з них були достатньо великими за розміром, і вони, ймовірно, були на той час дуже значними, що свідчить про те, що відтоді художник вже користувався певним ступенем фінансової незалежності.
Розвиток форми та графічної техніки, які можливо побачити у серії «Життя Діви Марії», надає більше допомоги в датуванні, ніж це є в «Апокаліпсисі», серії більш компактній але менш диференційній по стилю. Ілюстрації, наведені нижче йдуть в історичній послідовності, як це було у оригінальному виданні 1511 року.
Дивіться ще
Мартін Шонгауер, ч. 2 (графіка)
Мартін Шонгауер, ч. 1 (живопис)